sobota, 8 stycznia 2011

Opinia

Ostatnio napisałam, że moja przygoda z olejem krokoszowym zaczęła się od tego, że kupiłam sobie małą buteleczkę aby wypróbować jego działanie. Potem zakupiłam więcej butelek z myślą o znajomych i poprosiłam ich o przetestowanie. Oto jedna z opinii:

Olej z krokosza stosuję od 6 tygodni. Wcześniej miałam naprawdę problemy z włosami na nogach. Jeśli goliłam nogi, musiałam robić to co drugi dzień, a teraz wystarczy co 4-5 dni. Jeśli używałam depilatora, to już po 3 tygodniach musiałam powtarzać depilację. Nie wspomnę już jakie miałam podrażnienia. A teraz, kiedy zastosowałam olej krokoszowy, po depilacji włoski odrosły mi dopiero po miesiącu, bardzo króciutkie i było ich bardzo mało. Mam mniej włosków i dużo wolniej rosną. Olej krokoszowy działa łagodząco na moją skórę, to naprawdę bardzo fajna rzecz. Już nie mam takich problemów z włosami ani tych paskudnych podrażnień. Jeśli moje włoski będą znikać w takim tempie to wkrótce będę miała to całkowicie z głowy (a raczej z nóg :)). Niesamowite, jak się cieszę, że skończył się ten koszmar.
Marysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz