czwartek, 17 marca 2011

Szukam

Ku swojemu zaskoczeniu odkryłam, że ostatnio zaczęłam zaniedbywać
regularną depilację nóg. Nie chciało mi się, nie miałam czasu, ok.
każdy to rozumie. Ale prawda jest taka, że nie było to konieczne.
Teraz absolutnie wystarczy przejechać depilatorkiem co 2 tygodnie,
aby usunąć pojedyncze włoski, których i tak muszę... szukać :). 

Nadal stosuję olej z krokosza, po kąpieli. Aby łatwiej się rozprowadzał
mieszam go z balsamem do ciała. Taki eksperyment przeprowadziłam
na sobie i sprawdza się. Może i Ty możesz tak zrobić?

Uwaga

Trwają ostatnie przygotowania i wkrótce uruchomię darmowy kurs
o depilacji w formie newslettera. Będą w nim darmowe porady
i specjalne oferty tylko dla Czytelników. Obiecuję.
Odwiedzaj mojego bloga, aby się zapisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz