wtorek, 1 marca 2011

Drogi Czytelniku,

Od niedawna na stronie depilacja-krokosz możesz zamówić mój poradnik pt.

”Olej z krokosza w depilacji”.

Opisuję w nim, w jaki sposób możesz stosować olej z krokosza, aby uzyskać
najlepsze efekty w trwałej depilacji przy jak najmniejszym Twoim zaangażowaniu.
W poradniku umieściłam wiele porad, które pozwolą Ci wybrać odpowiedni
rodzaj depilacji w zależności od wybranych części ciała i własnych preferencji.

Muszę przyznać, że ten poradnik powstał niezamierzenie, jako efekt mojej własnej
pracy i doświadczeń, mających na celu sprawdzenie depilacyjnego działania oleju
z krokosza i opracowanie skutecznej metody zabiegów depilacyjnych dla własnych potrzeb.

Zebrane doświadczenia i ponowne odkrycia znanych od wieków właściwości
krokosza barwierskiego zasłużyły na to, by się nimi podzielić z Tobą. Zakładam,
że jesteś ciekawy tej rośliny – krokosza barwierskiego i jej działania na cebulki
włosowe oraz dobroczynnego działania na skórę.

Śpieszę Cię poinformować, że pierwotna cena poradnika została zmieniona
z 17 PLN na 24 PLN. Planuję dalsze podwyżki i wkrótce zamówienie mojego
poradnika nie będzie możliwe w tak niskiej cenie. Docelowo koszt zawartej w nim
wiedzy będzie wynosił 97 PLN.

W chwili obecnej pracujemy z naszym zespołem nad darmowym kursem o depilacji.
Odwiedzaj więc mojego bloga aby mieć możliwość zapisania się na kurs.
W tym kursieotrzymasz porady na temat depilacji, informacje o nowościach,
bonusach i każdorazowej zmianie ceny mojego poradnika.

Jeszcze teraz możesz zamówić poradnik za 24 PLN, bo ta cena jeszcze przez
jakiś czas będzie obowiązywała.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz